lördag, november 11, 2006


Victor Jara sjunger från köket.
Therese tjafsar med Selma, eller snarare är det Selma som busar.
Förut satt hon och käkade gammal gröt i diskhon, söt hon är!

Imorse kom jag hem, efter en natts jour-jobb som Personlig Assistent, och Kilombo låg i sömn.
Det var skönt när Nihad kikade ut från sitt rum och ville se på Fucking Åmål och äta gröt.
Sen kom Therese också, ovanligt sömnig för att vara morgonpigga Teres! :)
Jascha sov i min säng i natt, han är en tysk utbytesstudent som jag lärde känna lite grann i GBG.

Nihad har precis sorterat allas tvätt, lite surig på att folk inte tar sin egen tvätt :) "Vems är de här militär-trosorna? Vems är den här svarta strumpan?" etc.

Karin sitter å pysslar i sitt rum, o jessica- var har hon sovit inat??!
Ute regnar regnet regn,
men jag är varm och torr här.
Over and out, Amore!

1 kommentar:

Karin Berndtsson Engström sa...

Nu har även jag hittat hit. Tänk att Victor Jara fortfarande sjunger... 41 kulspruteskott 1973 kunde inte tysta honom, det känns hoppingivande. Lycka till med allt!
Kram från mamma Karin