måndag, mars 09, 2009


Hej alla fina människor,
som ni ser är vår blogg ganska inaktiv. Det verkar som att vi hellre gör andra grejer än berättar om oss på denna blogg. Det känns på ett sätt ledsamt för jag vill att hela världen ska veta hur vackert och spännande livet är hos oss :)
Till alla er som skriver och undrar om det finns lediga rum- tyvärr det gör det inte. Men alla ni - glöm inte att den här världen är i behov av tusentals nya kilombos. Så, gå ut, hitta varandra, och skapa fristäder där ni kan leva just som ni vill.

Titta in den här nya spännade bloggen, http://frigan.wordpress.com/ - den verkar leva och frodas i högsta grad!

Med hopp om att snart få upptäcka många nykläckta kollektiv,
kärlek och styrka // m

6 kommentarer:

Anonym sa...

I'm a student at University, in my second year. I go to Amherst College in Massachusettes, USA. I can only speak English, unfortunately. I am looking for volunteer work, and I was hoping to maybe work within your group, Kilombo. I will be in Stockholm until the 25th, and I can start work immediately. I can also work for longer if there is more work to do. My major is Environmental Studies, so anything in that field is of interest. I am well versed in Permiculture planning, and I am a good gardener. I could also do painting, some construction, or work on planning community events.

I've lived in and cooked for a co-operative house in the past, and several of the projects on your website seemed very interesting. The stuff you do seems really cool, and I would love to be involved.

Sorry about leaving this as a comment, but I couldn't find a web address to send it to. I know you don't update this blog often, but hopefully you can get back to me soon. My email is windragyn@gmail.com.

Sincerely,
Lehua Gray

Anonym sa...

skrivnåntingmeranudå?detharjuhäntväldansmycketsomdetintestårnåntingallsomhär...

Anonym sa...

jag ar fram brasilien och 52 ar.
jag har bott och arbetade i huddinge kommun sen 1986.
jag blev utan bostad for nagra ar sen och leta efter en andrahand uthyrning. for tva ar,I botkyrka eller huddinge.svara pa min e-post
ritags57@hotmail.com. Jag kan betala nagra hyran i forskott eller deposition. jag behover for februari nasta ar.(vardbittade)

Anonym sa...

jag ar fram brasilien,52ar.jag boddei huddinge,20ar sen 1986 .har ett barn pa 23ar.vardbittrade.jag soka en andrahanduthyrning i fittja,for 2ar,fram februari nasta ar(2011)jag betala nagra hyran i forskott eller en deposition for lagenhet.svara pa min e-post
ritags57@hotmail.com.en 1rok eller 2rum.hyran pa 4.000kr.det ar viktyg.jag vanta pa hjalp.

Anonym sa...

Hej!

Mitt namn är Sassa. Jag jobbar med ett nytt tv-program som går ut på att åka på semester.
Jag halkade in på er hemsida, och tycker det vore intressant att få veta hur erat sätt att semestra på är?

Låter detta intressant? Vänligen hör av er till mig på antingen telefon 08-50307867 eller mail sassa.zarour@jarowskij.se

Anonym sa...

Finns det plats i kollektivet?
Släng iväg ett sms till mig, 0729102188